12/12

god morgon. skriver här nu igen har inte hunnit de senaste 2 dagarna har haft sjukt mycket att göra i går hjälpte jag min kusin att flyttstäda tog ca 4 och en halv timme, efter det var det bara att tok köra hem slänga sig i duschen och börja med att fixa i ordning sig för utgång. Sedan bar det av till herrhagen hem till Chris där jag jea och Emma drack lite alkohol och hade det allmänt mysigt, efter det begav vi oss ner till score för att möta upp sandra, och efter en stund så kom sara men då var det så jävla mycket idioter brevid oss så vi bestämde oss för att gå till mc donalds, väl där insåg jag att jag var hungrig så jag köpte mig en Qp meny och en glass, sedan handlade jag med lite cheeseburgare till richard för jag sov där inatt eftersom jag var lite ledsen igår kväll. Ska hjälpa han att städa lite sen i hans och robins nya lägenhet som jag antagligen kommer bo i 80% av tiden men ändå. Ska bolla lite ideer om vad vi kan göra med rummet och så.

Hade i alla fall sjukt trevligt igår kväll =)

Nu ska jag försöka bota min bakfylla ha en trevlig lördag.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0