19/12

Oj oj vad seg jag varit med att blogga men har haft fullt upp med arbetsförmedlingen, julklappsshopping, städning o.s.v men nu ska jag ge er ett inlägg i alla fall. =)

Har nyss kommit hem från stan där de sista klapparna handlades så nu är det klart för iår tack och lov, köpte en lite födelsedagspresent till emma också som fyller år imorgon ska dit och fika och ha det trevligt. Har lagt mig i sängen för att vila lite blev faktiskt trött, är inte van att gå på stan när det är så sjukt mycket folk där men det gick bra ändå, tyvärr har jag lite mensvärk så det blev till att köpa med lite choklad hem så jag kan tycka synd om mig själv.har tänt lite jul ljus så det blev super mysigt, kommer säkert somna men det är en risk man får ta=)

Ja om 2 veckor fyller jag 20 har planerat lite festligheter så får se vilka som dyker upp , blir glad bara mina närmaste kommer men sa till richard att han fick bjuda några av sina kompisar så han inte blir så ensam med oss fruntimmer =) Ska bli riktigt roligt faktiskt, har inte haft nån speciell fest förut så det blir en första gång för mig, synd att det är vinter och iskallt men det får gå ändå.

På nyår så ska jag va med richard i deje eftersom han var i stan med mig förra året, så vi kör varannat år haha, har inte träffat han på över en vecka nu, så saknar honom lite men inte allt för farligt ännu haha har inte hunnit tänka på han speciellt mycket har haft en del att göra.

Nu ska jag luta mig tillbaka och se på 2 and a half men.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0