22/12

Hejsan, har varit med syster i stallet idag det var roligt förutom att jag typ förfrös tårna, =/ men men dom tinade tillslut som tur var, sitter i forshaga hos pappa nu eftersom jag lovat att besikta hans bil imorgon så åkte jag hit idag=)

Annars har det inte hänt så mycket förutom bergvik igår med sara och sandra, köpte lite grejjer till mina naglar som jag försöker få lite snyggare så nu får vi se hur det kommer gå med det. köpte en julklapp till pappa också. =)

Imorgon blir det som sagt besikta bilen, åka och hämta emelie i stallet hem till vållan, vänta på att emelie ska duscha klart, sen åka till forshaga, sen kanske hälsa på richard en stund, och sist men inte minst blir det att sova och vänta på en underbar julafton. Det enda jag inte ser fram emot är att jag kommer få äta julbord 3 gånger på en dag det gillas inte, äter nog lite på varje i alla fall så ingen blir ledsen, haha. Men nu ska jag se på två och en halv men ( min nya maraton serie) ;)

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0