23/12

Hejsan, är hemma i vållan en sväng ska hämta syster i stallet vid 4, =)
Har idag besiktat pappas bil och det gick väl hyffsat, förutom att det var nått med handbromsen men det var inget större fel sa pappi så det ska nog gå bra=) får väl åka och besikta den sen igen när han har fixat det fast då är han säkert i colombia men ändå. Jag måste ha en bil när jag ska bo i huset själv så jag kan åka och handla och dylikt =)

Imorgon är det julafton jippie säger jag bara, fast har absolut ingen aning om vad jag kommer få vilket gör det extra pirrigt =O Ska försöka hinna med och träffa richard en snabbis sen, var typ 1 och en halv vecka sen om inte 2 till och med, så nu börjar det bli dags. Ska lämna över paketen och så=)

Sen är det ju inte långt kvar tills jag fyller år heller, oj oj dagarna går fort nu förtiden, tycker december har kännts som typ 2 veckor. Men nu ska jag packa ihop lite kläder som jag kan ha på mig imorgon, ska försöka hitta min kamera också!

Ha en bra julhelg Hejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0