24/12 JULAFTON!

Go kväll:D sitter hemma i vållan nu i min säng med en proppfull mage och lite cola och försöker varva ner, har varit en lång dag, en lång men härlig dag:D

Min julafton började hemma hos pappi där vi åt lite julmat, sedan öppnade julklappar, fick en plattång, en locktång, en klocka, smink, en mugg, rammsteins nya skiva, en toffe ask.

åkte sedan vidare hem för ett kortare stopp med lite godis och dricka och sedan vidare till mormor, där åt jag lite till och fick sedan äta glass, av mormor fick jag en ny morgonrock vilket behövs:D

Sedan hem till huset i vållan där vi hade den sista omgången med julklappar, fick en Filt med värme funktion från OBH nordica, en ridjacka, ett broderi, en ask geisha, en bakfylle bok, en manskontroll, en horoskopbok, och sen Pengar. Måste säga att jag är otroligt nöjd och superglad:D längtar till rean nu då jävlar ska jag shoppa, just det vart hos richards pappa igår också fick lite presenter där med:D underbart.

Nu ska jag fortsätta njuta av filten och se på sagan om det två tornen, ha en fortsatt trevligt kväll. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0