27/12

Hej i rean, just det var där igår och ska antagligen in en sväng sen idag med! hittade ett par jeans, 2 par skor, ett linne, 2 tröjor och en bh! (bilder kommer senare!) Det är väl det som står på schemat idag åka in och handla lite till.

Igår efter rean så drog jag och sara hem till henne och satte oss för att spela tvspel, vilket var extremt roligt, haha hade glömt typ alla bossar och blev ihjälsågad några gånger, men ack så roligt:D det värsta var nog de enorma kackerlackorna som var helt omöjliga att ta död på men det gick till slut det med!
sen gick jag hem och la mig i sängen och slog på tvn, fick då se att det var Resident evi apocalypse vilket var trevligt, så jag satt och kollade på den en stund sen gick jag och la mig!

men nu ska jag ta på mig ansiktet så kanske updaterar senare

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0