29/12

God kväll, tänkte köra en uppdatering nu, ligger i sängen mätt och belåten och kollar lite på tv, mysigt värre. Richard ligger brevid och läser i sin bok han fick av mig i julklapp! det var bra att han gilla den tycker jag :) Imorgon ska vi eventuellt möta hans mamma och köpa madrasser till richard och mig i hans nya lägenhet:)

Var ju som sagt i stan idag en sväng, handlade lite under kläder och två tröjor, men fick även tag på ett silver halsband som  är super fint =) så nu har jag en nyårs outfit. Blir katrineberg tror jag, och sen dagen efter hem till vållan för att äta lite smörgåstårta och kalasa med släkten=) Ska bli nice. Sen på lördag blir det ju den omtalade festen, haha:D Ska bli riktigt skojj faktiskt!

Annars har det inte hänt mycket, har bara slappat och kollar på sanctuary vilket är en bra serie så den tipsar jag om! nu ska jag hämta lite mer saft och surfa vidare på nätet=)

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0