30/12

Huu vilken dag jag haft, började med att vi skulle gå ut och plocka ur stolarna ur bilen för att kunna få plats med madrasserna, då upptäckte vi att bilen inte ville starta, försökte sedan att få liv i den i ca 3 timmar innan den äntligen hostade till och gick igång. Men då hade vi redan skitit i att köpa madrasser, men körde Daniella till stan för hon skulle leta efter en klänning att ha imorgon=)

kom sedan hem och gjorde lite mat, och nu sitter jag  och hämtar andan i sängen, snart ska jag släpa mig upp för trappan och duscha, och sen slå mig ner permanent i sängen tills imorgon!

Vi skulle till deje ganska tidigt imorgon tror jag, vi skulle i alla fall äta där! sen blir det firande med raketer på kvällen/natten gissar jag på!

På fredag ska jag hem te vållan på kalas och stann över tills lördag då det ska vara kalas här med mina vänner:) mysigt värre.

Nu ska jag se på tv och ta det lugnt.

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0