30/12



Hej igen kommer med en uppdatering här igen då haha känner mig nästan lite beroende, men har tråkigt och richard kollar på nån film på 6:an! såg nyss victorias secret showen, den var riktigt bra tycker jag, snygga underkläder! =) försökte fixa en banner förut men jag är ju så satans dålig på photoshop så jag gav upp ganska snabbt, men richard skulle i alla fall fixa en åt mig!

Ska tydligen vara årets/nästa års största fest imorgon, haha ska bli spännande att se vad som händer måste jag säga! men men nu ska jag återgå till att tjata om kvällsmat och slappa i sängen!

Kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon också om vi har tur annars kommer update på fredag eller lördag beroende på om jag hinner! Ha det
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Jea

Madagascar är ett gayland som stänger sin jäkla hamn så fort det är något pyttemini litet ;O

2009-12-30 @ 22:39:29
URL: http://myescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0