30/12

Godmorgon, sitter i sängen och ska snart gå och äta frukost för att sedan åka till stan och säng handla med richard och hans mor. Richard är uppe och duschar så jag tänkte vänta så han hinner bli klar innan jag dukar fram maten, själv tänkte jag ta en slapp dag och bara dra på mig ett par mjukisbraller, ska ändå bara in på Ikea och sen till deje så det finns ingen anledning att vara fin! haha=)

Sen ikväll ska jag se på victorias secret showen som har blivit lite av en tradition för mig har sett den varje år de sensate 5 åren=)

Brr kallt är det här inne också tur att richard satte på elementet men det blir nog inte varmt än på nån timme och då är vi ju inte hemma=) men det är i alla fall varmt när vi kommer hem!

Uppdaterar mer senare om hur sängköpet gick!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0