6/12

Nu försöker jag på ny kula eftersom min gamla blogg har bestämt sig för att inte släppa in mig. Sitter i min mysiga källare med lite tända ljus, och lyssnar på musik. Idag har har jag inte gjort speciellt mycket, eller jag och mina syskon har byggt ett pepparkaks hus, det blev väldigt fint tycker jag faktiskt. Sedan har jag inte gjort speciellt mycket faktiskt kollat på lite på tv, och varit ute och promenerat en sväng efter maten. I fredags var jag hemma hos sara, vi åt pizza drack lite cider och åt godis, samt lyssnade på sjuk musik och körde growl kareoke, eller jag körde growl kareoke och hon höll på att skratta ihjäl sig. måste bara säga att jag har börjat störa mig enormt på min blånagel som aldrig verkar vilja ramla av. nu kom kissekatten också, hon vill också lyssna på musik, haha vi hade super mys igår i sängen innan vi skulle sova hon blir så ledsen när jag åker bort så hon blir över gosig när man kommer hem, inte för att det är nått fel med det.=) Imorgon bär det av till Richard i deje blir där till på onsdag tror jag, sen ska jag väl försöka hitta nån festlighet till helgen hade jag tänkt. nån som har nått tips? Nu ska jag fixa lite med designen och så, skriver väl när jag är klar antar jag, Hejs.

Pepparkakshuset






KissMiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0