7/12

Hejsan hoppsan, sitter i deje och gör inte mycket, richard håller på att raka sig så passar på att slänga in ett inlägg här så länge. Har lögge i sängen och myst med Hera en stund men nu verkar hon inte mys intresserad längre så jag satt mig här så länge. klippte av mig min 3 meter lång lugg igår, kände att jag inte orkade med den längre så vipps har jag en ny look, känns skönt att kunna se lite igen faktiskt. Idag ska vi nog inte hitta på så mycket, är så tråkigt väder ute så det finns inte så mycket att göra, tror vi ska kolla på the sanctuary sen, ska bli intressant att se tycker jag. Haha hunden ligger och drömmer gud så sött! kanske kan lägga upp en bild senare på de 2 odjuren, vi får se. Nu ska jag återgå till mys i sängen,
Hejs.

En bild från när vi var och promenerade i skogen på kvällen.






Måste bara tipsa om den här sidan, man kan ha hur kul som helst ;)

http://www.sr.se/p4/sjung/#



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0