8/12

God morgon, sitter och surfar lite vid datorn medans richard sover, han var visst super trött, han somnade innan mig och det är mycket mycket ovanligt. ska låta han sova nån timme till medans jag tittar på desperate housewives eller hur det stavas. Idag blir det nog inte mycket, kanske går ut och promenerar en sväng med hundarna sen vem vet, annars blir det väl att fortsätta kolla på Sanctuary ikväll. Ska hjälpa min kusin att flytt städa också gött med lite extra pengar måste jag säga =) Sedan ska jag till sjukhuset på torsdag, till hudkliniken för min förbannade eksem och märken som ser helt mongo ut, ska i alla fall bli skönt att kolla upp vad det kan vara. Funderar på att klippa mig för pengarna jag tjänar det behös, mitt hår börjar se ut som en risbuske, och det är snart jul liksom. Nej nu ska jag återgå till sängen och slappa vidare.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0