9/12

Godmorgon, sitter här i sängen ensam för richard gick ut med hundarna på lång promenad, jag skulle velat följt med men jag vaknade med astma och vågar inte riktigt chansa på att gå ut och gå en långis idag, får göra det imorgon istället. Ska kolla på senaste gossipgirl snart medan jag väntar på dom så tiden går lite fortare=) Idag ska jag hem till vållan igen för övrigt, ska försöka städa mitt rum och dammsuga och liknande, ser hemskt ut där nere, fast det har varit värre. Ska hjälpa min kusin att flytt städa på fredag så jag får lite cash för det, vilket är super bra för det är dåligt med det just nu har 140 kr kvar tror jag och det ska jag leva på i 2 veckor till. Snart är det jul  med insåg jag nyss mysigt värre, fast ser inte fram emot allt ätande faktiskt, och förra julen blev jag matförgiftad så jag har liksom tappat suget på julmat tyvärr. Det var allt för nu, Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0