15/4

God kväll, nu har jag äntligen kommit hem från ännu en kväll på jobbet, det var lite oväntat för jag trodde inte jag skulle jobba idag men men, det rullar ju in pengar så inte mig emot. Känner att jag är trött fast ändå inte, men imorgon är jag i alla fall ledig, då måste jag städa mitt rum och dammsuga ser ut som fan här inne. Duscha står också på morgondagens schema.

Idag på jobbet var det ganska roligt, fick ett nytt projekt som handlade om diverse saker, lyckades fiska till mig 22 intervjuer så jag har slagit mitt rekord, hehe. Hann till och med, att åka med nio bussen hem, yay me!! nu ska jag faktiskt kolla på ugly betty sen ska jag sova.

Hoppas på sol imorgon!

Hoppas alla har det super bra!

God natt

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0