15/4

God morgon god morgon, eller jag har varit vaken ett tag, var ju till vårdcentralen och tog blodprov och det var nog det värsta provet jag varit med om på länge!  Dom fick sticka mig 5 gånger innan dom hittade en ven det har aldrig hänt förut ont som satan gjorde det också dom riktigt grävde med nålen under skinnet. Men till slut så hitta dom en och det blev 4 rör!

Urs har super allergi idag känner mig som en säck ungefär, har svårt att andas och mina ögon kliar som satan! har redan tagit massor med medecin men det verkar inte funka, ska ta lite mer astma medecin tror jag. Kanske kan andas lite bättre.

Idag ska jag försöka städa mitt rum men det får bli i eftermiddag när jag känner mig lite bättre.

Nu ska jag se på tv

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0