18/4

Hejsan, nu är jag hemma igen, åkte till Sara igår och sov där inatt. Gårdagen bestod av det vi gillar mest, massa tv spel och sedan blev det Erik & Mackan och så klart en massa godis! Blev övertrött efter att ha somnat 10 minuter så vi låg och snacka gojja till kl 2 eller nått. Sara gjorde så jag inte kunde somna hon sa att hon hoppades att jag skulle hamna i sömnparalys och att den gamla tanten skulle komma och strypa mig. Jag är väldigt känslig när det gäller sånnt där för jag tror på det till 100% så jag låg och nojjade halva natten.

Imorse så snackade vi om demoner och änglar och diskuterade senaste avsnittet av superntural som enligt mig är ett av de bästa genom säsongerna! Älskar castiel när han är arg, haha och äntligen fick den där emo dean lite stryk, det gillas! Så vi pratade om hur vi tror den kommer sluta och kom fram till många teorier. Sen kom vi in på att det borde komma en ny Silent Hill film, så vi kollade och den kommer nästa år! spännande värre.

Men det vi längtar mest efter nu är nog ändå FEAR 3!! Båda kommer bli bananas galna när det släpps! haha

Nu sitter jag här och ska gå in och läsa lite andra bloggar, skriver nog mera ikväll tror jag, ha en bra dag

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0