21/4

God kväll, sitter och kollar lite på efterlyst just nu, dom undersöker en sexgalning! Leif Gw är lika underhållande som vanligt. Idag var jag iväg till jobbet men efter 3 och en halv timme så gav mina stämband upp, så jag gav upp, blev uppmanad att stanna hemma imorgon med men jag får se beror på hur tråkigt jag har gissar jag på!

Ska snart sittta och dregla över Misha collins i supernatural, finns det en snyggare man i universum? tror inte det. Haha i alla fall. vet inte vad jag ska skriva, min hjärna har slutat fungera!

Eller jo jag kan ju hälsa till pappa som berättade att han läser min blogg! får se till att inte skriva något hemligt bara!!

Thats it! for now! kanske får mer inspiration efter supernatural, brukar vara så!

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0