22/4

Hallå, idag var det ganska fint väder ute så jag tog faktiskt en promenad imorse, ringde och sjukanmälde mig till jobbet för jag känner att min hals inte är riktigt bra än, min röst försvinner efter typ 2 min av pratande och eftersom jag ska prata i mitt jobb så är det inte specellt bra! Ja sedan har jag försökt få tag på nisse men han svarade inte så jag får skicka ett mejl och be att han ringer mig imorgon när han har tid.

Kvällens planer består av att kolla på film, har fixat hem KARLA som handlar om ett par som mördar unga flickor, får se om den är bra eller inte. YES imorgon är det nytt avsnitt av SUPERNATURAL lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Castiel måste komma tillbaka annars blir jag förbannad!

Jag och emelie åkte till grums förut och då började det så klart super regna ute ( Vart är gud när han behövs? tror inte han vet att jag existerar! ) Kanske ska ringa sara och höra om hon vill hitta på nått i helgen! kanske roadtrippa runt i värmland haha, vi har alltid roligt i bilen!  Nej nu ska jag se ett avsnitt av supernatural sen blir det karla sen sova. Kan uppdatera om vad jag tyckte om filmen sen i alla fall.

Tjao for now!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0