23/4

God kväll alla, nu har jag tagit mig ner i mitt rum efter en mysig kväll i soffan med familjen, det blev chips martini och talang! Finns så mycket roliga människor i sverige haha! Det är så underbart att en del vågar vara annorlunda tycker jag.

Nu kollar jag på The universe på nån kanal det handlar om dinosauriernas utrotning, vilket påminner mig om hur frälsta jag och sara var när vi var små. Vi älskade dinosaurier, det var typ det coolaste som fanns sara hade till och med en bok som hette Sara och dinosaurierna där jag fick vara med! Nu har vi dock släppt frälsningen lite men jag tycker fortfarande dinosaurier är mycket intressanta, det känns rätt så mäktigt att veta att en gång i tiden fanns det djur stora som hus som gick runt!

Idag har jag kollat på det efterlängtade avsnittet av supernatural, så jävla bra serie vill aldrig att dom ska sluta göra den men tyvärr blir det bara en säsong till, men det kanske är som dom säger man ska sluta när man ligger på topp! Men eftersom jag gillar saker som har med det övernaturliga att gör så gillar jag den skarpt(även om den är lite överdriven men det är ju det som gör den så bra). Dagens avsnitt var faktiskt roligt då en figur dök upp igen, och Lucifer är så söt fast ändå inte, det syns så väl att han har känslor fast han är som en stönig tonåring som vägrar visa dom! Vilket nörd snack det blev nu bäst jag slutar skriva om det annars kommer det bli ett evighets inlägg.

Såg att Rammstein släppt sin nya video Haifisch också, skit bra var den och det är en av mina favoritlåtar så det gör det ju ännu bättre. (ni hittar den på deras myspace sida om ni vill se).

Nu orkar jag inte skriva mer utan ska kolla på tv!

God natt

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0