23/4

God morgon, här ligger jag i sängen och är lycklig! vet ni varför? jo det kom ett nytt avsnitt av SUPERNATURAL idag! så gör mig glad. ojoj inatt sov jag som en stock jag brukar alltid vakna typ 100 gånger men jag måste ha varit väldigt trött för jag vaknade bara 1 gång och det var det. Idag är det fredag, vad ska man hitta på? jag vet faktiskt inte skulle ha åkt till pappa men han jobbade kvällen så vi får göra ett nytt försök nästa vecka. Det blir nog sitta framför tv n med familjen gissar jag på.

Urs min hals är fortfarande inte bra, jag blir så arg. Sen har jag ont i magen. Jaja nu ska jag se lite på doktor fetma sen blir det frukost!

Ha det bra

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0