24/4

Hejsan updaterade inte imorse för min mamma väckte mig vid halv 11 och sa att vi skulle åka iväg till I2 marten, så det vara bara att kliva upp klä på sig och åka. Svängde in på william en snabbis innan och hittade en skitsnygg kavaj som jag ska ha på mig på valborg! Lutar mot slottsbron med erika det var så jävla längesedan vi sågs så det ska bli as roligt!!

Annars har jag inte gjort så mycket, kollade på senaste avsnittet av top model förut men det var i princip det enda, jo hittade en dokumentär på tvn som handlade om olika teorier om hur universom skulle försvinna/dö. Väldigt intressant men skrämmande på samma gång!

Rongedal åkte ur körslaget idag också vilket suger för dom är så jävla mycket bättre än moreius eller hur han stavar, han kör så tråkiga låtar och alla låter likadana! Så det var sista gången jag tittade på det för denna säsongen!

har inte så mycket mer att skriva,

God kväll!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0