27/4

God kväll, nu är jag hemma igen, åkte en sväng till bergvik förut och gick in på systemet och handlade lite som jag ska ha på fredag. Hämta dock upp Sara först för hon ville följa med så vi gick runt därinne och mindes när vi blandade punsch och whiskey när vi var mindre haha fy vad vidrigt det var. Nu är man ju dock vuxen och slipper sånnt där.

Var ju hos tandläkaren förut, och det gick ganska bra, bättre än vanligt, hade inga hål men jag har bitit sönder en tand så den måste lagas med plast, så det blir ett återbesök den 19 Maj hon Gunilla. Min tandställning skulle sitta kvar minst 2 år till annars är det risk att mitt bettfel kommer tillbaka och det vill jag inte, jag såg ut som en häst innan jag fick räls och nu är jag verkligen supernöjd med mina tänder. Det blev ganska dyrt dock 670 kr! men men behöver inte betala den räkningen än  som tur är.

Nu ligger jag i sängen med ett glas cola och laddar för jobbet imorgon! ska även kolla på det senaste avsnittet av desprete housewives, efter det blir det nog 2 avsnitt av supernatural säsong 3 och efter det sova. Det var allt för idag.

Sov gott

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0