27/4

Woho pengar idag, jag var relativt rik i ca 10 min, för nu har jag betala räkningar och ca80% av pengarna försvann! Jag säger som sara det var Pengavampyren som var framme! Så nu får vi se om jag har råd att köpa metaltownbiljett, förhoppningsvis kan jag köpa den 27 maj om det finns kvar då, men man vet aldrig eftersom det kommer så stora band så känns det som att biljetterna kommer ta slut när som helst. Då kommer nog sara att tortyrmörda mig.

Just nu sitter jag och tittar på top model och har det skönt innan jag ska till tandläkaren för efter det lär jag nog ha ont i hela munnen som vanligt, hoppas på att dom ska ta bort min tandställning idag för den har jag haft i 5 år nu känns som att det är dags att den ska ut nu. Vill inte ens tänka på hur mycket det kommer kosta, buhuuuu där försvinner nog resten av min lön!

Jaja nu ska jag fortsätta kolla på tv och läsa lite bloggar, skriver mer om mitt tandläkar besök för jag vet hur mycket pappa älskar tandläkare, mohaha.

Hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0