28/4

God morgon, och aj vaknade med tandvärk! hatar visdomständer men eftesom han inte vill ta bort den får jag väl stå ut! Idag står jobba på schemat, 15:00-21:00 men det är typ allt. Kanske orkar slänga in en tvätt också men det får bli lite senare för nu kollar jag på rachael ray!

Hoppas det är varmt idag så jag kan ta jeansjackan, men det är sant kanske är jätte kallt ikväll. Jaja vi får se, måste berätta att min jeans jacka är från 8:an tycker det är roligt att jag fortfarande kan ha den, kan dock inte knäppa den för mina bröst har blivit för stora men ändå! På sommaren behöver man inte knäppa jackan! Skulle behöva duscha också men det tar vi också senare.

nu ska jag fortsätta glo på tv och kanske gå på toa har inte bestämmt mig än.

Ha det bra!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0