14/8

Åh nu har jag glömt bort bloggen igen, typiskt! Jaja nu ska jag prova igen och se hur länge det håller i sig denna gången!

Sitter framför tvn och har fastnat framför Paris Hiltons my new BFF! Hahahaha jag dör vilka sjuka brudar, Sara åkte till london idag så det är det enda jag kan göra typ! Funderar på att gå upp och göra mig en tacorulle med massa creme fraiche! MUMS!

Nästa helg ska jag i alla fall till Sara så vi kan spela om Army of two the 40th day igen fast på svår denna gången kommer nog gå åt helvete för vi sög ju till och med på lätt. Men det är ju så roligt så det spelar ingen större roll.

Nu ska jag fortsätta kika på tv kanske kör en update senare.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0