17/8

Gah jag blir galen på csn varför ska dom leka detektiver hela tiden, fan fokusera på att haffa dom som har skulder på 1 miljon och som lever lyxliv i thailand istället för att krångla med mig som gjorde fel val i livet en gång. Ska det betyda att det är totalkört för mig för all framtid? Jag tror det, enligt dom i alla fall!  Man blir så jävla trött och förbannad men nu har jag ringt och pratat med dom så vi får väl hoppas dom kliver av sin höga jävla häst och hjälper mig!!

Sitter och tittar på Ellen nu och kollar på nån liten rödhårig kille som sjunger, Beställde även hem massa böcker förut så nu är jag fattig och jag har inte ens fått pengar än! haha. Spännande värre men det struntar jag i för jag måste ha böckerna!

Nu ska jag dammsuga tror jag och sen flytta ner lite kläder till min garderob som jag fick av mormor!


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0