1/8

Hejsan nu är jag hemma igen efter en fartfylld dag av......BILÅKNING! haha nej men sara kom och plockade upp mig så vi åkte till öb och köpte lite godis (FY MALIN). Sedan körde hon mig till deje så jag kunde hämta mina grejer och den känslan av att stå där var så himmla akward så jag vet inte vad... Skämmde ut mig totalt också haha. Nu har jag en jätte konstig känsla i magen nästan lite illamående tror det är för allt känns så konstigt liksom var längesedan jag fått spela glad och oberörd men nu var jag tvungen Kan inte stå där och vara bitter liksom haha!

Sen i alla fall åkte vi hem till sara och klättrade upp på hennes tak av någon anledning... fråga inte varför. Efter det så knallade vi ner till mig och rökte vattenpipa (Som vanligt) och försökte få ragge att leka med missan men det misslyckades stort, sen ville ragge gå hem så dom gick sin väg.
Ska nog till Sara imorgon tänkte ringa och väcka henne vid typ 8 kanske! Nice.!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0