2/8

Hej och hå det är ju fint väder ute jag som var säker på att det skulle börja regna, men icke, vaknade runt 10 idag och kollade lite på tv innan jag gick upp och åt frukost. Det blev en skål youghurt för den som vill veta. Sedan åkte jag och emelie till preem och hämtade mitt paket där min nya bok låg, Det är boken Medicinsk Terminologi av Bengt Lindskog som jag ska använda i mina studier måste säga att det var mycket roliga bilder i den sitter och små kollar lite i den.

Sen ska jag och emelie in till stan och säga Heeeeeeeeeeej till sara sen vette fasiken vad man ska göra, träna vet jag att jag ska hinna med men det tar jag ikväll innan det är sovdags. Nu ska jag kolla på tv och Spela Cafe Life på facebook för jag har fastnat i det.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0