16/2

OJOJ var längesedan jag skrev, har glömt bort min blogg haha.

I söndags (14/2) så åkte jag hem till Richard, där jag firade alla hjärtans dag, vi gjorde enchiladas vilket var supergott. Sedan låg vi i matkoma och kollade på The Prestige vilket var en helt okej film. Sedan åt vi mina muffins som jag bakat till han i present eftersom jag inte har några pengar just nu så fick det duga. Dom blev förvånansvärt goda måste jag erkänna. Sedan tog vi fram en chips påse och dipp och spelade Halo ODST, tills vi klarat spelet. Sedan blev vi lite trött så vi la oss i sängen och kollade på outsiders tills jag somnade.

Igår så bestämde vi oss för att ta en promenad hem till Richards mamma, vilket är en lååååååååååååååååång promenix kan jag lova. var helt slut efter det. Sedan bestämde jag mig för att prova spela Silent hill homecoming, vilket jag satt med i 5 min kanske? Innan jag blev panik slagen och tvingade Richard att spela vidare. Sen satt han med det och jag kollade på ponny akuten i stället. återigen blev vi trött och kollade på outsiders tills jag somnade.

Idag blev jag väckt typ halv 10 av att Richards mamma stog utanför och vi skulle till arbetsförmedlingen så det var bara att kliva upp och slänga på sig kläder. Sen åkte jag med henne in till stan så jag slapp åka den dyra deje bussen!

nu sitter jag i sängen och kollar på Dr.Phil, handlar om ungdomar i highschool som ger oralsex mot presenter. Ganska intressant faktiskt,  hur olika det är.

nu ska jag fortsätta med tv kanske laddar upp lite bilder senare

hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0