2/2

God kväll, sitter i mitt rum och kikar lite på simpsons, väntar på att family guy ska börja, min favorit av de tecknade serierna.

idag har jag varit i stan hos nisse och det gick bra, fick lite tips på hur man ska göra med sitt cv så ska sätta mig och arbeta på det imorgon tänkte jag.
Sen fick jag reda på när rekryteringsmässan var på arbetsförmedlingen så det ska jag gå på och flirta med arbetsgivare.

var hos sara igår och träffade alla flickor det var mysigt förutom när min huvudvärk kom på  besök men han försvann tillslut.

Usch tror jag håller på att bli sjuker, nyser som en förkyld buffel och har ont i halsen. måste ha varit den svettiga vandringen från centrum till herrhagen som spökar!

Fick min bok idag också, LJ Smith The vampire diaries, som visade sig vara de 2 första böckerna i en så det var ju bra:D ska läsa lite i den sen innan jag ska sova tänkte jag. Får hoppas att herr spindel inte kommer på besök idag igen, men nu har jag i alla fall utrustat mig med damsugaren så jag kan förhoppningsvis suga upp honom om han kommer oinbjuden.

Nu ska jag krypa ner ännu mer under täcket och kolla på tv för jag fryser som satan,.

Hejs



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0