6/2

God kväll, idag vaknade jag vid 10 för ovanlighetens skull, fast låg kvar i sängen och kollade på tv en stund innan jag gick upp.

Sedan när jag kom ner och åt mat fick jag reda på att det tydligen skulle bli kalas idag, så vid halv 4 kom det massa folk och tog över huset, fick en jävlans huvudvärk och hittade inte treona så jag fick gräva i min väska och efter mycket om och men så hittade jag en alvedon. Sedan åt vi lite tårta och kollade på kort.

sen åkte alla hem och det var fullfart, eller ja jag satt mest i min säng. Vid halv åtta så fick jag köra in en massa folk till stan för dom skulle fira vidare på koriander, så ska hämta dem inatt så det blir ingen tidig sova dag idag. Men det får gå ändå.

Nu ska jag försöka hitta nått att kolla på för att fördriva tiden vilket inte är det lättaste då det bara visas skitfilmer på tvn.

hejs

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0