10/1

Godmorgon, ligger i sängen och kollar på my boys medans richard ligger och dricker kaffe. Idag ska jag tvätta, sen ska jag med anna till kyrkan vid 3 tiden, ska få lite andlig vägledning ;) nej men mamma ville att jag skulle följa med för anna är inte den bästa på att lyssna!

Imorgon blir det arbetsförmedlingen, YAY(not) men måste dit hur som helst, ska även hämta bilen på norrstrand runt 10 tiden, sen ska jag köra richard till arbetsförmedlingen i forshaga där han ska skriva in sig. Sen blir det väl att bunkra upp i skived under veckan gissar jag på, får se om sara kommer över så vi kan spela lite tv spel, =)

Nu ska jag fortsätta med tvn, vi hörs.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0