10/1

Börjar bli lite småtrött nu, ska kolla på scrubs, sen blir det slö kolla på tv tills jag somnar.

fastnade för övrigt i forshaga förut, pga ett enormt missförstånd men nu är jag i alla fall hemma i vållan i sängen, och jag känner att min förkyldning börjar bli värre och värre, hmm var längesedan jag var sjuk så här länge. Det är störande, ska man bli sjuk ska man bli det ordentligt tycker jag, inte som nu när man går runt och förbrukar 5 paket näsdukar om dagen och har ont i hela ansiktet för att alla bihålor är igen täppta. Har det i alla fall mysigt med richard.

Ska åter till forshaga på måndag har jag tänkt, ska till arbetsförmedlingen också, och sen in på gymmet och skriva kontrakt sen till forshaga och slappa! Vet dock inte vad jag ska äta då det är dåligt med färskvaror! men det får gå ändå=)

Nu blir det mys och sen sova, hörs imorgon.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0