13/1

God morgon, har nyss vaknat och sitter nu i sängen och gör ingeting kollar lite på tv och ska snart gå upp och duscha, sen blir det fixa håret och sen smink. känner för att göra mig fin i dag! =)

Ska väl hämta richard sen också gissar jag på, får se vad vi hittar på, ingeting gissar jag på haha som vanligt. ska i alla fall äta tacos idag har jag bestämmt, så jag borde gå och ta upp köttfärs. Gud var svårt jag hade att somna igår, tyckte det låt konstigt i hela huset, och tvn fick nått ryck och stängde av sig hela tiden. Sen lät det som det gick nån upp och ner i trappan, men jag är så feg så jag vågade inte gå och kolla.

men somande i alla fall vid halv 2, men vaknade igen vid kl 6, då satte jag på några avsnitt av the big bang theory och somnade sen igen. Fan det finns ingen frukost heller, richard skulle ta med sig bröd och mjölk sen, men tills dess finns det inget alls. Glass kanske, uuh vad onyttigt men det är det enda som finns som inte är matigt.

Nu ska jag fortsätta vakna/snooza i sängen, kanske updaterar senare när richard ligger och läser i sin bok.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0