14/1

Godmorgon. Idag ska jag på bio med sara:D hon bjuder så det är min födelsedagspresent, vi ska se avatar vilket ska bli spännande eftersom en del säger att den sög och andra säger att den var jätte bra. problemet för mig tror jag är att den är så lång men det ska nog gå bra så länge jag har mycket godis.

Ska snart äta frukost och sen köra richard till ams så han kan skriva in sig. Ikväll blir det väl att återgå till att kolla på 8 simple rules vilket är en bra serie.

ÅH det är 7th heaven på tv hah den är så bra den serien, vet inte varför tror det är för den är cheeezy.

Updaterar senare ikväll när jag sett filmen så ni får se vad jag tycker.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0