17/1

God morgon, har nyss vaknat och är fortfarande sjuk, har så ont i halsen att jag inte kan prata vilket inte är så roligt har huvudvärk som en gammal skata också. Urs. orkade inte äta frukost ens, blev en kopp varm choklad men det hjälpte inte speciellt mycket heller. Näsan rinner, jag hostar som en idiot kan det vara influensa kanske? skulle inte förvåna mig om jag åker på vinterkräksjukan snart heller, jag har alltid en sån tur! så idag ska jag bara ligga i sängen och kollar på rules of engagement eller hur det stavas orkar inte tänka nått vidare, och kanske ta en dusch sen när jag slutat frysa.

På tisdag måste jag i alla fall ta mig iväg till folkuniversitetet på möte, och få en kontaktperson där, sen hoppas jag på att jag får pengar på fredag. Det bäste vore ju om jag var frisk så jag kunde gå ut och skaka rumpa på nån nattklubb men  vi får se helt enkelt. Sara åker bort en vecka imorgon också vet inte hur jag ska klara mig, abstinens redan liksom! Har inte hört nått från richard heller och det är fan ingen ide att försöka få tag på han för det har visat sig vara en omöjlighet!

Snart kommer Pappi hem också! =) då blir det leta xbox och sen återgå till nördigheten, önskar jag hade det nu så jag kunde göra nått icke ansträngande för att fördriva tiden, men det är som det är.

Nee fyfan nu ska jag lägga mig och lyssna på musik samt tycka synd om mig själv.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0