19/1

Vem är trött? JO JAG!
ställde klockan på 7 men kom inte upp förräns 10 i 8, då var det bara att äta lite smörgås, klä på sig och åka iväg till stan, höll på att somna flera gånger i bilen men det är en annan femma. Väl i stan parkerade jag på biblioteket, och när jag kom tillbaka så var det nån idiot som ställt sig svin nära så jag kom inte in i bilen utan fick hoppa in via passagerar sätet och klättra till förarsätet.

Var i alla fall på första mötet idag och fick min coach Nils heter han, trevlig gubbe, ska träffa han på torsdag kl 11 för mitt första coaching möte. sen sa dom inte så mycket mer där.

nu ligger jag hemma i sängen och är lika trött som när jag vaknade, ska kolla på lite rules of engagement nu vi hörs kanske senare.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0