20/1

ojoj sov länge idag, 20 över 12 vaknade jag av att larmet på min mobil gick igång!! Idag ska jag fortsätta kolla på vampire diaries, det var en helt okej serie enligt  mig. Ett snyggo  var ju med så, då är det klart man ska titta ;)

Imorgon ska jag till stan vid 11 på möte med Nils, får ser hur det går,:O Ska åka hemmåt till vållan sen ikväll tänkte jag bråka lite med katten. men det är inte än på länge=) Borde tvätta lite kläder också! behövs verkligen har inget att ha på mig. urs är fortfarande trött tror jag sov för länge, iförsig gick jag och la mig vid halv 2 igår så det kanske inte är så konstigt.

Kom och tänka på sara nu, hon ligger nog på en strand och solar, fy fan vad orättvist livet är ibland. Men hoppas på att jag får ett jobb nu, så jag kan åka iväg till hösten och steka, vill åka till thailand! Vill också dra till arvika festivalen men det beror ju helt på om jag har pengar eller inte! Ska söka till en ky utbildning i forshaga också, till behandlings assistent, så jag hoppas jag kommer in på den!

OOOH ikväll är det ett nytt avsnitt av det Okända! YAY malin likes. Ska försöka spara pengar så jag kan gå till det där mediumet i stan, ja jag tror på sånnt har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. Jag är övertygad om att det spökar här i pappas hus, på nätterna så låter det som att nån går upp och ner för trappan, och sen att nån knallar runt där uppe, men när man går och kollar så är det ingen där och ljuden slutar i typ 10 minuter  men sedan sätter det igång igen! det känns också som att nån tittar på mig när jag står och duschar, känns som den/det står i bastun och kikar i dörren men när man kollar så är det såklart ingen där! Fast jag känner mig inte rädd, känns bara som att nån är här och håller koll på mig! =) Richard mobbar mig så klart som vanligt för att jag tror på sådant men så är det, alla har olika åsikter och det är min!

oj blev ett ganska långt inlägg nu, haha hade mycket att skriva om idag.

men nu ska jag återgå till vampyrerna i Mystic falls.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0