24/1

Godmorgon, sitter här nu och ska snart sätta på en ny diskmaskin, och sedan åka till konsum och handla lite. Efter deet ska jag försöka mig på att kolla på Lost, eftersom de flesta säger att den är bra och jag har bara sett typ 3 avsnitt i säsong 3 så. Börjar om från början och får se sen. Anledningen till detta är att jag sett alla serier jag vill se så nu ska jag börja på dom jag är lite mer osäker på! Men vi får se helt enkelt! =)

Ska tvätt lite mer och sen damsuga här nere men sen är städningen i stort sett klart.

HAHA jag älskar verkligen Färjan Håkan! så jävla skön! synd att ha flytta till thailand. nej men nu jävlar nu blir disk, tvätt lost, sen sova!

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0