25/1

Hej och hå!
nu har jag återvänt från mitt lost tittande. Haha måste säga att det var förvånansvärt bra, men jag fattar ingenting med det ska tydligen vara meningen. Ska fortsätta kolla sen så får vi se vad som händer. Är i vållan nu, sitter i sängen med richard och missan och kollar lite på tv. ska klia richard på ryggen innan jag återvänder till den öde ön och försvinner i några timmar.

har städat idag med. ska städa och bädda sängen imorgon eller richard får göra det för jag har gjort allt annat. sen ska jag hämta pappa vid tågstationen!

Tror missan har saknat mig hah hon blev svin glad när jag kom hem men hon och richard kommer nog bråka om sängen snart eftersom det är hennes säng egentligen tycker hon så hon brukar bli lite kinkig när han är här.

Nu ska jag dra vidare.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0