26/1

Hejsan hoppsan, sitter i köket hemma i vållan och richard ska snart göra mat, wok blir det, sen ska vi till bergvik ska gå in på systemet och köpa nått att ha till helgen kanske? får se, är alltid bra att ha nått hemma i fall det skulle bli spontan utgång. Ska på fest i februari också, Mathilda kommer hem från usa så då blev jag bjuden av erika. ska bli kul, har inte sett henne sen vi sluta skolan typ.

Idag ska jag hämta pappa, sen ska jag nog kolla på lost ikväll tror jag, får se vad klockan blir, men det är nog inte omöjligt. Måste köpa nya hårsnoddar, mina är borta eller trasiga, hårsnodd är ett måste när man har långt hår.

Imorgon ska jag träffa sara också fan vad gött, har smsat med henne lite och så.

det är så gött at ha pengar igen men ska försöka hålla igen, så dom inte tar slut med en gång.

nej nu ska jag kolla vidare på internet och vänta på mat. Vi hörs.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0