29/1

hejsan hoppsan, har inte skrivit på ett tag men har inte gjort ett skit om jag ska vara ärlig så är inte så intressant att läsa då.

Imorgon har jag i alla fall planer, ska träffa Sandra och vi ska åka.....PULKA! wiiie leka i snön är aldrig fel:D har bestämt att vi ska åka i superbacken i forshaga!:D ska bli skit roligt. Ska försöka fiska med mig kameran också har inte tagit några bilder denna vintern så det börjar bli dags nu! det är väl det enda som händer.

har varit hos sara och spelat Army of two igen, vi har börjat om och kör nu på svååååååååååår hah måste säga att jag blev överasskad över hur bra vi klara oss fast nu är vi fast på ett jävla fartyg. Men men vi ska nog lyckas ta oss därifrån också gissar jag på!

Nu ska jag kika på tv sedan sova.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0