3/1

Ojoj har inte skrivit på några dagar nu, haha, Vart i alla fall lite kalas för mig igår med mina närmaste vänner, jag bjöd på taco middag och alla verkade nöjde med det i alla fall =) Sen förflyttade vi oss in i vardagsrummet där sandra började med sin martiniflask( HA HA) satt där hela kvällen sen och lyssnade på musik och tjötade, precis som vi brukar, Mysigt värre =) ska väl försöka mig på en sådan kväll till hoppas jag för det var sjukt trevligt=)

Tackar för alla grattis jag fått också! Fick pengar och ett presentkort i födelsedags present, fick även after eight av emma, en skitgod typ jordgubbs likör av sandra(det gillar vi) och en mascara och sminkborttagning av daniella så jag är Super nöjd! :D

Så nu får vi se hur året som 20 åring artar sig. har inget mer att skriva nu, ska försöka lägga upp bilder från nyår när jag hittat min kamera=)

ska nu se på 2 och en halv men så vi ses!

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0