4/1

Hejsan. sitter i sängen och kollar på en dokumentär om gammla bodybuilders mycket intressant tycker jag. Vaknade imorse med världens förkyldning, har hittils förbrukat 2 paket näsdukar och är nu inne på mitt 3:e, haha ett tips till alla gå inte ut utan jacka!

Idag har jag dock inte gjort någonting, eller jo har gjort ren kattlådan och missen och busat lite med henne i snön men annars inget faktiskt, har varit ganska så skönt ändå, har varit mycket på senaste tiden speciellt med alkohol, får nog låta det gå  1 - 2 veckor innan jag ger mig på en fest igen tror jag.

Imorgon ska jag försöka mig på att städa mitt rum, det får bli morgondagens mission!

Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande och lata mig i sängen!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0