5/1

Godmorgon på er, ligger i sängen och har nyss vaknat, är fortfarande super förkyld och omänskligt sugen på kebabrulle, :o Missan kom hit också det är lite mys det, hon ligger och rullar sig på richards sida av sängen för att återigen märka att det är hennes sida, haha! Idag ska jag försöka tvätta sen är det ju dagens mission att städa rummet, sen blir det att vänta på att sara ska vakna så man kan knalla upp till henne i kylan, är - 18 idag!

Hmm ska försöka oss på sista bossen i Resident evil 5, nu när jag tror jag kommit på hur man gör, sen blir det nog att börja på army of 2! hjälp så nördigt det blev nu, men skjutspel är roligt speciellt, när sara är så otroligt bra på att täcka mig! ;D hahahah

nej nu ska jag knalla upp och äta lite frukost om jag hittar nått, blir en update senare ikväll när jag kommit hem.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0