7/1

Ah, äntligen har jag slagit mig ner i min säng för att kolla på tv efter en ganska så långa dag, har spelat lite tv-spel, städat bort julen, bäddat rent i sängen och städat mitt rum, sen blev det en tur till stan, fixa gymkort, köpa lite godis till imorgon och sen hem.
Men nu äntligen har jag tid att skriva några rader. Imorgon ska jag till stan och kolla på halsband på guldfynd, får se vad jag hittar=) Efter det ska jag till druvan och fixa recept och prata om stavar, sen eventuellt hämta richard, sen till maxi och sen hem och laga mat till mina syskon. Hoppas min förkyldning släpper snart, eftersom nässprayen inte vill fungera så kan jag inget annat göra än att vänta på att viruset försvinner.

Har kommit på vad jag vill bli också, behandlingsassisten, finns en ky utbildning i forshaga som jag eventuellt ska börja på till hösten! gött. då kan jag bo hos pappa under veckorna så blir det inte så långt, räcker att ta cykeln! Pratade med mamma idag och jag vill verkligen bli som hon! hon är nog den bästa kvinnan i hela världen, som en superhjälte typ!! Jag Älskar Mamma <3

Ska försöka tvinga richard att spela army of two the 40th day med mig när det släpps nästa vecka, men han verkar inte vilja spela xbox med mig, Undrar varför!?:O Jag som är så bra (NOT). Men man kan inte vara bra på allt tyvärr!

nej nu blir det two and a half men!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0