9/1

godmorgon, har typ precis vaknat, blev sent igår haha, ligger nu i sängen med richard som kollar på tv och jag surfar på nätvågorna som vanligt. funderar på vad man ska ta sig till mat idag, blir nog pasta och köttfärssås gissar jag på.

I går var jag  istan och fixade lite grejjer, fick min lapp till försälkringskassan på skriven, så nu är pengar klirr i alla fall, vat till druvan och fick nya piller, så nu är det klart, gick in på telenor och fråga varför min mobil är knasig, handlade dricka och mjölk på maxi, sen åkte jag och hämtade richard i deje, sen hem sen köra emelie till stallet, men sen kunde jag äntligen slappna av!! stressad i bött var jag kan jag lova. dessutom nöp richard mig i armen så jag fick ett blåmärke INTE OKEJ!

Men men snart kommer pappi hem också! då får jag mitt efterlängtade xbox, så jag kan ta fram den ordentliga nörden inom mig, så då kommer det nog bli en hel del klagande på hur dålig jag är på att spela. Men nu ska jag kolla på two and a half men.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0