23/7

Hej och hå, här sitter jag och kollar på top model har precis städat färdigt mitt rum så nu sitter jag och tar det lugnt väntar på att mamma ska komma hem så vi kan grilla för jag börjar bli hungrig. Dagen började med att jag vaknade satte på xboxet och spelade lite fear sedan blev jag sugen på godis så jag for tillbaka till mitt 15 åriga jag och snodde emelie moped och åkte till öb och handlade just godis. Sen åkte jag hem och städade jätte rolig dag jag vet.

Nu är det bara att vänta på att Sara kommer hit hon ska sova här för vi ska på vikingamarknad imorgon haha känns som vi två kommer passa in bra där faktiskt. Sen blir det antagligen utgång tror jag det lutade mot får plocka fram mina flirtiga kunskaper så man kan ragga till sig lite dricka för pengar är något jag inte har haha.

Igår var vi på rix fm festival också och fy fan vad det sög det var så tråkigt att jag trodde jag skulle somna sen fick jag huvudvärk och ont i fötterna! men men fick ju umgås med sandra igen innan hon åker i alla fall och det var trevligt värre speciellt när vi åkte i bilen in till stan och ingen av oss kunde hålla käften!

nej nu ska jag duscha för jag blev svettig vi höres hejs.

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0