25/7

Go kväll här sitter jag i sängen och kollar på tv och har det mysigt med lite värmeljus osv. Kollar lite på Alien 3 men den är ju skit dålig så jag funderar på att dra på ett avsnitt supernatural istället faktiskt, mycket bättre. Var ju som sagt ute igår blev kanske en dricka för mycket, sen idag sa mamma att det såg ut som jag hade ett blåmärke i pannan så jag gick och kollade i spegeln och se på fan där sitter det ett, då kan man ju börja undra hur jag fick det från början?

Idag har det varit tråk väder så jag köpte mig en dagen efter cola och en påse ostbågar och har bara luggit i sängen hela dagen och haft det gött, imorgon är det måndag jag hoppas det regnar då med så man slipper gå ut haha super lat känner jag mig men så är det.

Nu räcker det för idag hade!

/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0